Czy dobra reklama musi być droga?

przypinki - reklama nie musi kosztowac majatku

Cały dzisiejszy świat kręci się wokół pieniędzy. To przez to nieraz sami zakładamy, że jeśli chcemy pozyskać coś wartościowego, musimy za to naprawdę dużo zapłacić. Podobne zdanie mamy na temat reklamy, dlatego też dość ciężko jest nam wypromować swoją młodą i początkującą działalność gospodarczą. Gdybyśmy jednak spojrzeli na takie przypinki reklamowe, smycze czy najprostsze kubeczki, przekonalibyśmy się, że skuteczny marketing nie musi być kosztowny.

Nikt nie każe nam przecież od razu inwestować w zdecydowanie najdroższe reklamy telewizyjne czy nawet te puszczane w ogólnodostępnych radiach. Oczywiście marketing tego rodzaju jest najbardziej efektywny, ale skoro póki co nie mamy na niego pieniędzy, nawet o nim nie myślmy. Swoje ostatnie oszczędności wydajmy natomiast na badziki, smycze reklamowe, proste koszulki, kubki, breloczki czy najzwyklejsze długopisy. Jedna sztuka takiego artykułu będzie nas kosztować maksymalnie kilka złotych, dlatego spokojnie pozyskamy większą ilość gadżetów i znajdziemy dla nich idealne zastosowanie.

Najtańsze z tego wszystkiego będą chyba przypinki. Takie małe gadżety reklamowe kosztują kilkadziesiąt groszy. Przypinki wykonywane na nasze zamówienie przez specjalistyczne firmy będą dobrej jakości, ładne, trwałe i co najważniejsze będą prezentować na swojej powierzchni to co chcemy zareklamować, a więc naszą firmę, dowolny produkt czy konkretną usługę. W jaki sposób mogą zostać wykonane przypinki sprawdzimy tutaj: http://buttonfly.pl/

Jak widać dobra reklama musi być po prostu w miarę pomysłowa, a nie jakoś strasznie droga. Czasami nawet te z pozoru nieprzydatne buttony są w stanie zapewnić nam dostęp do nowych klientów. Próbujmy zatem wykorzystywać początkowo tańsze narzędzia marketingowe, zanim przejdziemy do tych droższych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *