Savoir vivre w kontaktach z klientem

napoje z logiem

Życzliwe traktowanie klienta jest podstawą do sukcesu. Oczywiście we wszystkim należy zachować umiar i zbytnia wylewność będzie nie na miejscu. Zatem jak trochę porozpieszczać klienta, tak aby żadna ze stron nie czuła dyskomfortu. Podstawowe zasady dobrego wychowania.  Każda osoba, która zakłada swoją firmę powinna przejść kurs zasad dobrego wychowania. Oczywiście nie trzeba zapisywać się na szkolenie. Wystarczy przeczytać wartościowy poradnik w tym temacie, aby nie popełniać gaf na spotkaniach biznesowych. Człowiek dobrze wychowany, znający zasady savoir vivre zawsze zrobi dobre wrażenie. 

Bądź sobą. Nie ma nic gorszego niż udawanie osoby jaką się nie jest. Zatem jeśli jesteś spokojny i małomówny, na spotkaniach z klientem nie próbuj robić za duszę towarzystwa ponieważ to naprawdę może skończyć się katastrofą i pozostanie tylko niesmak. Uśmiech załatwi wszystko.  Nie bądź ponurakiem, delikatny uśmiech w czasie załatwiania spraw jeszcze nikomu nie zaszkodził, a wręcz przeciwnie potrafi rozluźnić ciężką atmosferę.

Klient lubi czuć się ważny. Staraj się tak zachowywać jakby Twój klient był jedyną osobą, z którą prowadzisz interesy. Nie pozwalaj na to aby ktoś lub coś przeszkadzało w trakcie spotkania. Darmowe gifty. Bardzo przyjemne wrażenie pozostawiają firmy, które obdarowują swoich klientów darmowymi drobiazgami takimi jak słodycze reklamowe, napoje reklamowe, długopisy, breloczki i wiele innych rzeczy. Tego typu gadżety są sygnowane logiem naszej firmy, dzięki czemu informacja o naszej działalności idzie w świat a o to jest bezcenne.

Zamów już dzisiaj napoje reklamowe na  https://superslodycze.pl/kategoria-produktu/napoje-reklamowe/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *